Известие

Collapse
No announcement yet.

Как работи центалното заключване?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Как работи центалното заключване?

    Значи чудя се как работи централното. Като заключа и от зад се чува едно съскане. На въздух ли е или с ел. моторчета във всяка врата?

    По принцип се питам защото като отклчвам и заключвам много последнователни пъти при изгасне мотор и в един момент спира да работи централното. Паля колата за 10-тина секунди и после всичко е нормално.

    Та как аджеба работи?
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

  • #2
    хм. би трябвало да е на моторчета но нищо повече не мога да кажа щото не съм си разглабял алфата още и ше се изложа иначе ако ме питаш за фиат
    Аlfa156 1.8TS 2000

    Comment


    • #3
      Ами не знам и аз. Като заключвам обаче се чува от зад некво съскане или шашкане по точно. Навява ме на мисълта, че е пневматично (с въздух). Виждал съм на някои немски автомобили такова заключване. Като работи мотора компресорче надува въздух в резеровар който е достатъчен за няколко отключвания и заключвания на колата в покой. Но дали е така и при алфата не зная. Бях писал по-рано в друга тема че имам проблем по някога със заключването. Мислех, че е от батерииката, но не е. Батерииката е нова и си свети индикатора. И другото което забелязах, че когато се случи това с неможенето на заклюване, не може и от ключа да се откючи. В смисъл, че ако откюва една врата с ключа механично се откючва само тя.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от oem
        Ами не знам и аз. Като заключвам обаче се чува от зад некво съскане или шашкане по точно. Навява ме на мисълта, че е пневматично (с въздух). Виждал съм на някои немски автомобили такова заключване. Като работи мотора компресорче надува въздух в резеровар който е достатъчен за няколко отключвания и заключвания на колата в покой. Но дали е така и при алфата не зная. Бях писал по-рано в друга тема че имам проблем по някога със заключването. Мислех, че е от батерииката, но не е. Батерииката е нова и си свети индикатора. И другото което забелязах, че когато се случи това с неможенето на заклюване, не може и от ключа да се откючи. В смисъл, че ако откюва една врата с ключа механично се откючва само тя.
        Aбе колега,престани да тормозиш колата си бе!!!
        Иначе няма да те търпи дълго......
        нали имаш поне ключ?
        Това, което отличава човека от животното е алкохолът! Животните не поркат!

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Mapтo
          Първоначално публикувано от oem
          Ами не знам и аз. Като заключвам обаче се чува от зад некво съскане или шашкане по точно. Навява ме на мисълта, че е пневматично (с въздух). Виждал съм на някои немски автомобили такова заключване. Като работи мотора компресорче надува въздух в резеровар който е достатъчен за няколко отключвания и заключвания на колата в покой. Но дали е така и при алфата не зная. Бях писал по-рано в друга тема че имам проблем по някога със заключването. Мислех, че е от батерииката, но не е. Батерииката е нова и си свети индикатора. И другото което забелязах, че когато се случи това с неможенето на заклюване, не може и от ключа да се откючи. В смисъл, че ако откюва една врата с ключа механично се откючва само тя.
          Aбе колега,престани да тормозиш колата си бе!!!
          Иначе няма да те търпи дълго......
          нали имаш поне ключ?
          А стига бе. Не мога да повярвам, че алфист го казва това нещо. Засрами се!
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            и при мен така нещо едната врата просто по-бавно става и заради това има едно леко съскане не мисля че е проблем :P пък и отварях и гледах не установих някакви грешки да има

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от oem
              Първоначално публикувано от Mapтo
              Първоначално публикувано от oem
              Ами не знам и аз. Като заключвам обаче се чува от зад некво съскане или шашкане по точно. Навява ме на мисълта, че е пневматично (с въздух). Виждал съм на някои немски автомобили такова заключване. Като работи мотора компресорче надува въздух в резеровар който е достатъчен за няколко отключвания и заключвания на колата в покой. Но дали е така и при алфата не зная. Бях писал по-рано в друга тема че имам проблем по някога със заключването. Мислех, че е от батерииката, но не е. Батерииката е нова и си свети индикатора. И другото което забелязах, че когато се случи това с неможенето на заклюване, не може и от ключа да се откючи. В смисъл, че ако откюва една врата с ключа механично се откючва само тя.
              Aбе колега,престани да тормозиш колата си бе!!!
              Иначе няма да те търпи дълго......
              нали имаш поне ключ?
              А стига бе. Не мога да повярвам, че алфист го казва това нещо. Засрами се!
              Шега бе ОЕМ
              Това, което отличава човека от животното е алкохолът! Животните не поркат!

              Comment


              • #8
                значи аз имах малко по странен проблем а именно задна дясна врата не се заключваше. Разглобих цялата врата за да измъкна машинката.Машинката работи със ток който задвижва едно моторче което от своя страна предава движението на система от механизми.При мене проблема беше че целият този механизъм беше толкова мръсен че моторчето загряваше доста и дори можеше да изгори ако не бях взел мерки веднага.Почистих го с една четка и след това смазах всички движещи се части.Сега вече работи без проблем.Единственото сложно нещо беше че местоположението на тази машинка е просто много кофти и се наложи да разглобя всичко .Важното е че всичко е с успешен край.
                дано съм ти помогнал

                Comment


                • #9
                  ключ

                  Колега, централните заключвания са различни. Моето е само на ток. Щраква на момента и отваря на момента. Имах Голф 3, при него беше с вакуум. При всяко палене и гасене на двигателя се чуваше помпата.
                  Послушай kolega_bg2002 и като начало си почисти машинките.
                  Поздрави
                  Zastava 55
                  VAZ 2101
                  AUDI 80 `80
                  VW Golf III `93
                  ALFA ROMEO 1,8 TS `98

                  Comment


                  • #10
                    И при мен се чува помпа, но щом казвате, че е на ток ОК. Ще отворя да почистя и да смажа.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      на голфа,венто ценралното е на вакум в багажника от дясно има един компресор които когато заклю4иш прави вакум а като отклю4иш налягане при мерцедес е на същия принцип но немога да ви кажа каде то4но е компресора на фиатите и алфите до 146 са ел като мотор4ето е направо в механизма на клю4алката за по големите незнам но и не вярвам да са на вакум но в всеки слу4аи няма резервоар за въздух в колите
                      ALFA ROMEO 146 TI
                      Fiat FIORINO 1.4 95
                      LANCIA LIBRA 2.4 jtd

                      Comment


                      • #12
                        Мхм... значи явно имам проблем с централното. Рядко се случва, но го има. Ще отварям вратите сигурно да смажа механизмите.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          Трябва да знаеш че има доста за разглобяване. Кората, дръжката отвън, релсата която държи прозореца и една пласмасова гредичка. Не искам да те плаша но просто си има работа поне 1-2 часа.

                          Успех

                          Comment


                          • #14
                            И мойта половин секунда след като е отключила или заключила се чува леко изсъскване, май по рано не го правеше ама не виждам смисъл да се прави нещо щом си отключва нормално
                            156 1.8 TS

                            Comment


                            • #15
                              Е, не аз няма да се втурна да го правя сега. Като спре тотално да работи централното някой ден тогава.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X